Responsable De Calidad Y Observabilidad

  • Barcelona
  • Nombre Oculto
El nostre client és un innovador en solucions tecnològiques, especialitzat en transformació digital. El seu enfocament abasta des del disseny i desenvolupament de xarxes de comunicació fins a la implementació de solucions col·laboratives i serveis gestionats. Amb un fort èmfasi en seguretat, automatització, 5G, IoT i anàlisi, el seu objectiu és potenciar la competitivitat empresarial a través de la innovació i l'actualització tecnològica contínuaEl nostre client està buscant un responsable de Qualitat i un responsable d'Observabilitat (Monitorització) per incorporar-se al seu equip a Barcelona.FUNCIONS Realitzar el seguiment operatiu mensual dels indicadors clau del Centre de Control (per exemple: temps de resposta davant d’incidències crítiques, modificacions en el monitoratge en base a canvis a la infraestructura, qualitat en la participació en Sales Tècniques o Comitès de Crisi, etc.) per detectar punts de millora compartits. Garantir en forma i termini la implantació de les millores detectades en base al seguiment operatiu o la pròpia evolució del servei de CPD i/o del Centre de Control. Garantir que les persones assignades als processos gestionats pel Centre de Control donen resposta en forma i termini. Analitzar dades de monitoratge per identificar patrons, tendències i possibles problemes de rendiment o disponibilitat. Col·laborar amb les diferents parts del servei per resoldre problemes de manera eficient. Documentar les configuracions d'observabilitat i monitoritzacions, processos i millors pràctiques, liderant iniciatives de millora contínua. Garantir que les solucions d'observabilitat compleixin amb els estàndards de seguretat. Definir i mantenir alertes proactives que notifiquin als equips de gestió sobre possibles problemes abans que afectin els usuaris finals. Utilitzar eines ofimàtiques a nivell professional: Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint. Realitzar el seguiment de la gestió del Servei. Analitzar dades per avaluar el rendiment del Servei. Col·laborar internament i externament per garantir la integració de pràctiques de qualitat en totes les funcions de l’organització. Requisits:Certificació ITIL Foundation. Auditor ISO 9001. Auditor ISO 20000. Eines ofimàtiques a nivell professional: Word, Excel, Outlook, Access, PowerPoint. Orientació tècnica i client. Capacitat de treball i de gestió en equip. #J-18808-Ljbffr