LOV066 Assistent De Marketing Per A Centre Cultural

  • Barcelona
  • Nombre Oculto

Description : Desde MagmaCultura presicem incorporar un assistent de màrqueting per a donar suport a les activitats de gestió, d’execució i de control en matèria de màrqueting relacional i de gestió de públics. Aquesta persona assistent haurà de treballar a partir de:

1. Plataforma de gestió de dades

Verificar la correcta introducció de les dades i el bon funcionament del repositori gestor de relació amb els usuaris, institucions, empreses o altres tipus d’organitzacions d’acord amb els protocols operatius establerts en el pla estratègic de gestió de dades.

Tasques a realitzar:

  1. Actualitzar i mantenir al dia els registres de la base de dades segmentades de públics
  2. Recollida i cerca de dades externes dels públics per introduir a la base de dades
  3. Seguiment de les comunicacions a segments de públics que se’n deriven de l’explotació de la base de la dades (web, mailings i altres canals)
2. Plataforma de ticketing

Fer seguiment i actualització de continguts del mòdul web de plataforma de ticketing Euromus tant per efectuar millores com per preveure i resoldre incidències.

Tasques a realitzar:

  1. Revisar el funcionament dels processos d’inscripció i venda d’entrades en línia a través del mòdul web d’Euromus
  2. Detectar incidències i resoldre
  3. Seguiment de les comunicacions a usuaris que se’n deriven de la plataforma Euromus (mails, cartes de confirmació o documents de venda i/o inscripció a activitats al mòdul web Euromus)

Per a realitzar aquestes tasques, l'assistent dependrà directament de la cap de màrqueting i haurà de interlocutar tant amb equips interns com externs dels que, tant tècnicament com estratègicament, depenen d'aquestes eines. Sempre sota la supervisió del màrqueting.

Requirements

Oferim:

Jornada setmanal : 37.5 h / setmana

Categoria : informador

Salari anual : 18.000 euros

Requisits:

  1. Experiència en treball amb eines de bases de dades, sistemes de ticketing o similars
  2. Competències informàtiques a nivell d’usuari mitjà-alt
  3. Interès i habilitats per la comunicació orientada al usuari a través de mitjans escrits, digitals i d’atenció telefònica
  4. Habilitats per relacionar-se amb equips interns i externs a l’organització
  5. Coneixements d’anglès
  6. Experiència en comunicació i màrqueting en equipaments culturals
  7. Experiència en l’àmbit museístic
  8. Pro activitat i flexibilitat per les tasques encomanades
#J-18808-Ljbffr