(F684) | TÈcnic/a de Contractació Pública

  • Granollers
  • Serveis Ambientals Del Vallès Oriental

Serveis Ambientals del Vallès Oriental, S.A, té la necessitat d’iniciar un procés selectiu per a la cobertura d’una vacant de caràcter temporal d’un/a tècnic/a de contractació adscrita a l’Àrea de Contractació.

Responsabilitats:
  1. Reportar i donar suport tècnic al/la Cap de Contractació.
  2. Desenvolupar i fer el seguiment d’estudis, nous projectes, contractes menors i licitacions.
  3. Donar suport i si s’escau elaborar contractes menors:
    1. Informe tècnic de justificació (si hi ha partida pressupostària, valoració econòmica estimada, necessitat d’execució...).
    2. Revisió de Plec de prescripcions tècniques.
    3. Informe tècnic final de valoració d’ofertes.
  4. Donar suport i executar la documentació de les licitacions considerant:
    1. Estudis de mercat.
    2. Recull i anàlisis de dades del que es vol fer.
    3. Elaboració de la memòria justificativa de l’expedient de contractació.
    4. Elaboració del Plec de prescripcions tècniques i del Plec de Clàusules Administratives particulars amb les àrees i departaments corresponents.
    5. Elaborar informe d’obertura de sobres i propostes d’adjudicació a l’òrgan de contractació.
    6. Presència a les Meses de contractació i elaboració de les actes.
    7. Suport a les àrees i departaments en el seguiment dels contractes.
    8. Gestió documental (actes de recepció, actes de la mesa de contractació).
    9. Tràmit i redacció de liquidacions de contractes.
    10. Assistir a actes de recepció de béns.
    11. Revisió de tota la documentació (Plec de prescripcions tècniques, Plec de Clàusules Administratives, informe d’obertura, proposta d’adjudicació, contracte).
    12. Elaboració de propostes per a l’òrgan de contractació.
    13. Elaboració d’informes de seguiment de contractes, retorns de garanties definitives, liquidacions de contractes, etc.
  5. Introducció de dades i seguiment dels contractes a la plataforma electrònica de contractació, el perfil del contractant i el Registre Públic de Contractes per tots els contractes.
  6. Col·laboració en el desenvolupament de procediments de contractació, així com les tasques que li siguin assignades.
  7. Suport a les àrees i departaments amb el control de les justificacions aportades relacionades amb les subvencions, si s’escau.
  8. Donar suport a les àrees o departaments interessats a l’estudi de convocatòries de subvencions, així com a donar suport a elaborar la documentació administrativa necessària per a presentar-la, si s’escau.
Requisits:
  1. Experiència de 1 any.
  2. Experiència i/o coneixements en Administració Pública.
  3. Experiència en tramitació d’expedients de contractació en l’administració pública, despatxos d’advocats i/o empresa contractista de l’Administració Pública.
  4. Títol de Grau Universitari relacionat amb Dret, Gestió Administrativa o Administració Pública.
  5. Competències lingüístiques:
    1. Català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
    2. Espanyol (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
  6. Competències / coneixements:
    1. Coneixements d’ofimàtica i Paquet Office avançat.
    2. Coneixements de Plataformes de Contractació com: Vortal, Perfil del Contractant i Registre Públic de Contractes.
  7. Disponibilitat de vehicle.
  8. Permisos de conduir: B.
  9. Contracte laboral temporal (6 mesos).
  10. Jornada completa.
  11. Altres beneficis: Retribució anual bruta: 36.259,41 €.

El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:

#J-18808-Ljbffr