Auxiliar Administratiu/va (Rrhh) Sie àmbit Dones

  • Blanes
  • Intress

Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a la zona de Blanes, Girona.

En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.

Què farás?

  • Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
  • Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
  • Tramitació de contractes, altes i baixes del personal.
  • Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)
  • Control i tramitació de la caixa del servei.
  • Arxiu de documentació.
  • Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol-licitats
  • Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
  • Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
  • Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.

Què oferim?

  • Tipus de contracte: indefinit

  • Jornada : 38,5 hores :

  • Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar)

  • Retribució mensual/brut: 1.368,77€ mensuals x 14 pagues (19.162,78€ bruts anuals)

Formació acadèmica necessària :

  • Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
  • Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.

Experiència professional necessària :

  • Almenys 6 mesos en lloc similar.
  • Gestió administrativa de gestió de personal.

Coneixements necessaris :

  • Bona capacitat de redacció i organització
  • Predisposició per aprendre
  • Habilitats de comunicació
  • Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
  • Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!

Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.

Si creeus que aquesta és l'oferta que estaves esperant, no ho pensis més i apunta't, pot ser l'oportunitat que estaves cercant!

  • Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col-laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius._