Atenció al cliente tienda y dpto. operaciones

  • Granollers
  • Pimec

Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).


Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques:

  1. Atenció al públic i clients.
  2. Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.
  3. Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.
  4. Documentació d'enviaments.
  5. Enviaments de diners (western union).
  6. Compres de material segons petició de caps de departament.
  7. Recepció i distribució del correu.
  8. Suport a l'equip del centre.
  9. Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.

A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en:

  1. Garantir la correcta documentació dels paquets.
  2. Càrrega i descàrrega de la mercaderia.
  3. Auditoria pes/volum de la mercaderia.
  4. Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.
  5. Etiquetatge.
  6. Recepció de mercaderies de proveïdors.
  7. Supervisió i enviament de factures de Duanes.
  8. Gestions administratives.
  9. Manteniment de les instal·lacions.

Requisits:

  1. Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.
  2. Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
  3. Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.
  4. Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de l'organització.
  5. Coneixements informàtics a nivell usuari.
  6. Domini del català i castellà.

S'ofereix:

  1. Incorporació setembre.
  2. Contracte indefinit.
  3. Salari 21.000€ bruts anuals.
  4. Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr